Hoi Amar,
Wat heb ik het een bijzondere sessie gevonden afgelopen dinsdag!
Er was al rust bij mij maar dat werd nog meer geïntensiveerd door jouw behandeling.
Heb een enorme ontspanning ervaren. Daar wil ik je nog even hartelijk voor bedanken.
Liefs,
Patty
Ervaringen
Alles waar je het over hebt gehad snap ik nu veel beter, niet in mijn hoofd, maar ik voel het nu.
Lieve Amar,
Alles waar je het over hebt gehad snap ik nu veel beter, niet in mijn hoofd, maar ik voel het nu. Ik voel me eindelijk veilig, gezien, zelfverzekerd en vooral mezelf. Ook mijn fysieke klachten waarmee ik al meer dan een jaar rondliep zijn verdwenen! Ik kan moeilijk beschrijven hoe impactvol dit is geweest en voel dat dit pas het begin is. Ik ga de komende weken of maanden het eerst even op me laten inwerken en contact je misschien weer als ik weer even verdwaal..
Ik zou wel heel graag mijn man een keer bij je langs sturen..Ik weet dat iedereen dit proces zelf moet doen maar met wat ik nu weet, zie ik ook zoveel bij anderen en hij staat er open voor om ook eens dieper aandacht te geven aan zijn valkuilen/fysieke klachten en patronen.
Bedankt voor je tijd en veel liefs uit Zwitserland!
Jessica
Burn-out en PTSS
Ik kon geen juiste woorden vinden wat ik heb ervaren bij Amar.
Bij binnenkomst voelde me meteen 100% veilig, hierdoor kon ik totaal mijzelf zijn.
De klachten die ik heb hebben te maken met burn-out en PTSS. Na de behandeling voelde, net als of een zware bagage van mijn schouder af was. Na zo veel jaren voelde ik de energiestroom van mijn kruin tot aan mijn tenen. Ik kon ook eindelijk diep slapen, normaliter werd ik gauw wakker van geluiden. Amar is voor mij een engeltje op aarde!
Dankjewel, lieve meid
Amar heeft een nieuwe wereld voor me geopend.
In den beginnen ben ik bij Amar uitgekomen, omdat ik last had van een elleboogblessure. Tijdens de sessies is niet alleen mijn blessure verholpen, Amar heeft me ook inzicht gegeven in de achtergrond van de blessure. Lees meer… “Amar heeft een nieuwe wereld voor me geopend.”
AMAR = KADOOTJE voor jezelf!
In december 2013 ben ik met een soort van burn-out gestopt met werken. Het bizarre voor mij was dat ik geen burn-out had van mijn werk maar meer van mezelf. Lees meer… “AMAR = KADOOTJE voor jezelf!”